sâmbătă, 27 martie 2010

Kawasaki Z1000 ST Project, part 8

Am mai inaintat un pic cu proiectul, dar nu am avut timp sa postez pozele pe blog.

Iata ce am mai facut:

Am primit chiturile de reparatii pentru carburatoare si etrieri.


Chitul montat pe carburatoare.


Carburatoarele montate pe motor.


Intre timp etrierele stau in decanol pentru curatare.


Chitul de reparatie si placutele asteapta sa fie montate.

Bun, sa trecem la treburi mai serioase: cadru


Problema cu cadru este ca a fost taiat partea din spate, dar problema mai mare este ca a fost taiat cu tot cu prinderile de telescop, si problema si mai mare este ca nu mai este... partea taiata.



Cu ajutorul tatalui meu, sudor priceput, am trecut la treaba.





Vom vedea ce va iesi. Alte poze zilele urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu